Пошуковий запит: (<.>A=Халецька Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Халецька Л. Л. Ресурси Інтернету для предметів освітньої галузі "Естетична культура" [Електронний ресурс] / Л. Л. Халецька // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 1. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2010_1_15
|
2. |
Халецька Л. П. Евалюція поняття "могутність" у політичній думці Франції кінця ХХ – початку ХХІ століття [Електронний ресурс] / Л. П. Халецька // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 102. - С. 262-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_102_41
|
3. |
Халецька Л. Маловідомі сторінки життя і діяльності В. Ф. Боброва за документами фонду особового походження Державного архіву м. Києва [Електронний ресурс] / Л. Халецька // Студії з архівної справи та документознавства. - 2015. - Т. 22-23. - С. 185-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sasd_2015_22-23_29
|
4. |
Халецька Л. До нас індійська казка завіта (сценарій музичного салону) [Електронний ресурс] / Л. Халецька // Мистецтво та освіта. - 2010. - № 3. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2010_3_12
|
5. |
Халецька Л. П. Цифрове збереження електронних документів на прикладі діяльності Національної бібліотеки Франції [Електронний ресурс] / Л. П. Халецька // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2015. - № 4. - С. 26-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2015_4_8
|
6. |
Халецька Л. П. Становлення українського повітроплавання: Олександр Данилович Карпенко (1894–1918) [Електронний ресурс] / Л. П. Халецька // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2011. - Вип. 97. - С. 269-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2011_97_39
|
7. |
Халецька Л. Л. Методичні аспекти розвитку загальнокультурної компетентності вчителів мистецьких предметів у системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Л. Халецька // Постметодика. - 2015. - № 1. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2015_1_7
|
8. |
Халецька Л. Л. Музична освіта в середніх школах зарубіжних країн: поєднання формального та інформального навчання [Електронний ресурс] / Л. Л. Халецька // Постметодика. - 2012. - № 6. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_6_21 Здійснено компаративний аналіз мистецької, зокрема музичної, освіти в середніх школах зарубіжних країн як підгрунтя для реформування сучасної мистецької освіти України. Досліджено проект Люсі Грін, описаний у книзі «Музика, інформальне навчання та школа: нова класна педагогіка». Розкрито поняття «інформальна освіта», «інформальне навчання», «формальна система освіти», «неформальна освіта». Розглянуто практику поєднання формального та інформального навчання в школах Великобританії. Визначено шляхи впровадження досвіду поєднання неформального, формального та інформального навчання музиці зарубіжних країн у вітчизняну практику.Осуществлен компаративный анализ художественного, в частности музыкального, образования в средних школах зарубежных стран как основа для реформирования современного художественного образования Украины. Исследован проект Люси Грин, описанный в книге «Музыка, информальное обучение и школа: новая классная педагогика». Раскрыто понятие «информальное образование», «информальное обучение», «формальная система образования», «неформальное образование». Рассмотрена практика сочетания формального и информального обучения в школах Великобритании. Определены пути внедрения опыта сочетания неформального, формального и информального обучения музыке зарубежных стран в отечественную практику.Performed a comparative analysis of the art , especially music , education in secondary schools in foreign countries as a basis for reforming the modern art education in Ukraine. Project investigated Lucy Green, described in the book «Music, informal learning and the school: new classroom pedagogy». Reveals the concept of «informal education», «informal learning», «and formal education system», «non-formal education». Demonstrated practice a combination of formal and informal learning in schools in the UK. Found ways to implement a combination of experience informal, formal and informal learning music abroad in domestic practice.
|
9. |
Халецька Л. Цифрове збереження об’єктів світової спадщини юнеско в Україні та франції (на основі аналізу веб-сайтів софії київської та шартрського кафедрального собору богоматері) [Електронний ресурс] / Л. Халецька // Спеціальні історичні дисципліни: питання теорії та методики. - 2015. - Число 25. - С. 161-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sidptm_2015_25_15
|
10. |
Халецька Л. П. Консолідація електронних інформаційних ресурсів установ національної культурно-історичної спадщини: досвід Франції [Електронний ресурс] / Л. П. Халецька // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2017. - № 3. - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2017_3_12
|
11. |
Халецька Л. Інтернет і збагачення словникового складу сучасної французької мови [Електронний ресурс] / Л. Халецька // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Іноземна філологія. - 2010. - № 43. - С. 17-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_If_2010_43_7
|
12. |
Юрченко О. ISO 15836: 2003 : "Інформація та документація. Набір елементів метаданих Дублінське ядро" : створення та практики застосування [Електронний ресурс] / О. Юрченко, Л. Халецька // Соціум. Документ. Комунікація. - 2022. - Вип. 15. - С. 349-382. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cdk_2022_15_18
|
13. |
Халецька Л. Стратегічні напрями, ключові ініціативи та діяльність міжнародної федерації бібліотечних асоціацій та установ (2019–2022 роки) [Електронний ресурс] / Л. Халецька // Society. Document. Communication. - 2023. - Вип. 19. - С. 213-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cdk_2023_19_11
|